.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح مطالعاتی خطوط قطار شهری بابل تصویب شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بابل گفت: طرح مطالعاتی راه‌اندازی خطوط قطار شهری در شورای شهر بابل تصویب شد. 

به گزارش شمال نیوز امیر اولیایی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ترافیک شهر بابل یکی از معضلات اساسی شهر بابل است که لازم است برای تشویق مردم و استفاده از حمل و نقل عمومی در معابری که امکان احداث خطوط قطار شهری وجود دارد شهرداری بابل نسبت به اجرای آن اقدام کند.
وی از راه‌اندازی 10 ایستگاه عرضه دوچرخه برای عبور و مرور شهروندان بابلی خبر داد و خاطرنشان کرد: در مرحله اول با همکاری شهرداری بابل و بخش خصوصی مقرر شد10 ایستگاه به ظرفیت 500 دستگاه دوچرخه در معابر پرتردد شهر بابل ایجاد شود تا با فرهنگ سازی مناسب شهروندان تشویق به استفاده از دوچرخه شوند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بابل مزیت اجرای این طرح را افزایش سلامت فردی شهروندان و پاکیزگی بیشتر محیط زیست و صرفه‌جویی در هزینه‌ها برشمرد.
این مسئول از بهسازی وسایل بازی کودکان در پارک نوشیروانی بابل خبر داد و افزود: به منظور ایمن سازی محوطه بازی و تعویض کلیه لوازم بازی کودکان و نصب ادوات بازی استاندارد و مطابق با اصول ایمنی، تمام وسایل بازی قدیمی جمع‌آوری و وسایل جدید درحال نصب است.
اولیایی از کف‌سازی محوطه بازی کودکان خبر داد و اذعان داشت: با استفاده از کف‌های عایق جدید، کودکان در آسایش و امنیت می‌توانند از فضای وسایل بازی استفاده کنند.
وی بر توسعه فضای رفاهی پارک و رسیدگی بیشتر تاکید کرد و خواستار تعیین تکلیف زمین تنیس پارک برای استفاده عموم شهروندان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 1 آذر 1390
پارك متي كلا چي شد.اينهمه زمين بلا استفاده چرا به پارك تبديل نمي شود؟
نا شناس 1 آذر 1390
قا بس کنید باز دم انتخابات شد و وعده های کذایی شروع شد
نا شناس 1 آذر 1390
من قصد جسارت ندارم؛ اما بهتر نیست ابتدا فکر به حال پیاده راه های بابل شود؟
آیا بهتر نیست تداخل ترافیک در تقاطع ها رو با چراغ های چند زمانه تصححیح شود؟آیا بهتر نیست قبل از هر گونه اقدام توسعه ای ؛ به فکر پارکینگ همین تعداد ماشین در گردش شهر باشیم؟ آیا واقعا مسئولین محترم شورای شهر بابل داخل بابل زندگی می کننند؟ این چه حرفی است که این آقا میزند؟
مطالعات بسیار چیز خوبی است اما مدیر باید اولویت بندی نماید با سرمایه موجود شما چند طرح را می توانید مدیریت کنید؟ وخروجی آن چه خواهد بود؟
بطورمثال هزینه ان طاووس خاطره انگیز می توانست چندین پارک محله ای را تجهیز نمود
خدا به شما کمی انصاف هدیه دهد؟ این چه حرفهای بی حساب وکتابی هست که به گوشمی رسد؟شهر مگر ملک پدر شماست که هر طور عشقتان کشید عمل می کنید؛ خدایا تو را به حق فاطمه زهرا شورای شهر های ایران را منحل بفرما
یک به اصطلاح متخصص

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.